SPRINGCAMP 2025

Grundet DGI Landstævnet i Vejle, som vi deltager i, har vi valgt at flytte vores SpringCamp25, så den i stedet bliver afholdt fra søndag d. 13. april kl. 13.00 ca. til tirsdag d. 15. april kl. 16.00 ca.

Aldersgruppen er 9-14 år, og prisen er 995 kr.

Tilmeld dig nedenfor!

"Et virkeligt godt koncept I havde fået skruet sammen! Vi fik - som lovet - en meget træt, men også glad og stolt datter med hjem. Fyldt med gode oplevelser! Udover en masse fed springtræning, gymnastik og andre sjove aktiviteter, har hun snakket meget om, hvor godt det var med rundvisning og indkvartering på værelserne. Det gjorde, at hun/de følte sig velkommen på hele skolen, og ikke kun i hallen!

Tusind TAK til jer alle for en stor oplevelse. Ikke mindst TAK til de meget engagerede lærere og elever/instruktører, der var med."

Birthe, mor til Johanne, deltager i SpringCamp

Se videoen fra sidste års camp på Elbæk Efterskole

Tilmelding til SpringCamp25

Udfyld nedenstående - så ses vi til en helt fantastisk SpringCamp!