Ledig stilling

Vi søger en ny KOK, til vores fantastiske køkken

Er du faglært kok eller har du anden relevant køkkenuddannelse?

Drømmer du om mere familievenlige arbejdstider?

Har du lyst til at præstere dit bedste hver dag, i et travlt og dygtigt team, og blive en del af en fantastisk efterskole-kultur?

Kan du svare ja til ovenstående, så er det måske dig vi søger til hjertet af Elbæk Efterskole – køkkenet.

Hver dag sørger vi for fuld forplejning til 150 elever samt 30 medarbejdere. Vi tilbereder maden fra bunden, af gode råvarer, og ønsker at fortsætte vores fokus med mere grønt på menuen.

Arbejdet består i både varmt og koldt køkken, bageri, menuplanlægning samt rengøring og opvask.

Vi tilbyder:

• En god og attraktiv lønpakke
  • Ansættelsen 32-37 t/u med opstart pr. 01.10.2024 – gerne før.
  • Arbejdstiden er som udgangspunkt 6.30-13.30, med vagter ca. hver 4. weekend samt aftenvagter ved særlige arrangementer i løbet af skoleåret.
  • En god arbejdsplads, hvor du bliver en del af køkkenets i alt 5 ansatte.

Vi forventer, at du er dygtig og kreativ, og at du kan byde ind og være med til at udvikle vores køkken. Du skal have lyst til at arbejde i et spændende efterskolemiljø med unge mennesker, hvor både uddannelse og dannelse er centralt, og hvor eleverne er med i køkkenet.

Det er vigtigt, at du er mødestabil, har et godt humør, er omstillingsparat og fleksibel, da det at arbejde midt i et spændende efterskolemiljø, dagligt giver nye og fantastiske arbejdsudfordringer.

Ansøgningen samt CV, og evt. referencer, skal sendes til info@elbaekefterskole.dk – skriv gerne ”Kok” i emnefeltet. Ansøgningsfristen er mandag d. 19. august. Samtalerne afholdes i uge 35.

Vi ser frem til at høre fra dig😊

Yderligere oplysninger om stillingen, samt evt. aftale om rundvisning, kan ske ved henvendelse til køkkenleder Lisa Hvarregaard på: 44 12 25 18 eller forstander Mette Kjærsgaard på: 48 80 70 47 (fra uge 32, man-tors., kl. 08-11).